Testaanbieders

Afspraken voor een (gratis) coronatoegangstest kunnen alleen gemaakt worden via www.testenvoortoegang.nl en niet op de website van de individuele testaanbieder.

Alegria Health

Alegria Health B.V. kenmerkt zich al jaren als mensgerichte en verbindende organisatie binnen de gezondheidszorg. Sinds 2020 is Alegria Health B.V. actief met Covid-testen in IJmuiden, Amsterdam en Utrecht. ‘Wij willen graag bijdragen aan het ‘normaliseren’ van onze samenleving, en ontvangen u graag op een van onze locaties.’

CoronasneltestNederland.nl

Corona Sneltest, begonnen in oktober 2020, heeft locaties in onder andere Alphen a/d Rijn, Amsterdam, Breda, De Bilt, omgeving Den Haag, Eindhoven, Groningen, Maastricht Airport, Mijdrecht, en Rotterdam. De oprichter, eigenaar van twee franchise supermarkten bij Jumbo, werkt nauw samen met een huisarts, eigenaar van 11 huisartsenpraktijken in Nederland.

HealthCheckCenter

HealthCheckCenter en het medisch laboratorium U-Diagnostics Lab brengen diagnostiek dichter bij de mensen. Sinds de uitbraak van het coronavirus in maart 2020 heeft HealthCheckCenters B.V. door heel Nederland een netwerk van ruim 85 HealthCheckCenters geopend. Daar kan je terecht voor de Covid-19 PCR, Rapid Antigeen en Kwantitatieve Antistoffen testen.

Lead Healthcare Covid Services

Lead Healthcare begon in oktober 2020 met haar Covid dienstverlening en was het eerste testbedrijf dat zich samen met Testen voor Toegang inzette om de samenleving weer te openen. Lead Healthcare was testpartner van alle Fieldlabs, de pilots en het Eurovisie Songfestival. Lead Healthcare is een onderneming met 15 jaar ervaring in de zorg en er werken meer dan 800 professionals.

Spoedtestcorona

SpoedtestCorona is in oktober 2020 gestart door een groep ambitieuze ondernemers en medici die de handen ineen hebben geslagen. SpoedtestCorona biedt voor bedrijven de mogelijkheid om op locatie te testen met een mobiele teststraat. Mensen kunnen terecht bij vestigingen in Apeldoorn, Mijdrecht, Eindhoven, Hilversum en Ridderkerk.

Test Snel Covid

Covid Testcentrum Amstelland B.V. is begonnen in januari 2021 met covid-testen en heeft meer dan 20 locaties verspreid over Midden, Zuid en West- Nederland. Het team bestaat uit een stel ervaren ondernemers met kennis in IT, zorg en medische branche. De organisatie kenmerkt zich door een hoge klant tevredenheid en menselijk karakter waarmee wij de patiënt van alle zorgen proberen te ontzien.

Testservice.nl

Health Services The Netherlands B.V. – handelend onder de naam Testservice.nl – is ontstaan als initiatief vanuit een bouw- en aannemersbedrijf om een veilige werkomgeving te realiseren voor haar werknemers en s. Geleidelijk is dit uitgegroeid tot een zelfstandig bedrijf met vijf professionele testlocaties in Amsterdam, Haarlem en Den Haag.

The Corona Lab

The Corona Lab is een jong dynamisch bedrijf die zich voornamelijk bezighoudt met het afnemen van COVID-19 testen. The Corona Lab heeft meer dan 20 vestigingen verspreid over het land. Servicegericht, diversiteit en betrokkenheid zijn de kernwaarden van The Corona Lab. ‘Testen is belangrijk om COVID-19 onder controle te houden en wij willen ook een steentje bijdragen aan onze maatschappij’.

Snellecoronatest

Snellecoronatest, Sneltestloket en Coronatestbaarn hebben voor dit project de handen ineengeslagen om de overheid zo goed mogelijk te kunnen helpen bij het weer openstellen van Nederland voor evenementen. De ondernemers zijn sinds oktober 2020 actief binnen hun teststraten en hebben samen meer dan 60 duizend testen uitgevoerd verspreid over meer dan 10 locaties.

Ecocare

Ecolog Deutschland GmbH runt sinds mei 2020 testcentra onder de naam EcoCare Center. Ecolog heeft op dit moment meer dan 200 teststraten in Europa, waarvan het merendeel in Duitsland, maar ook in België, Luxemburg en Frankrijk. ‘Dit project heeft een belangrijke voorbeeldfunctie binnen Europa en dat is voor Ecolog een drijvende factor om hierin een rol te spelen.’

Covidia

Covidia Nederland B.V. is een samenwerkingsverband tussen Covidia en EsculinkCovidia is actief in Zwitserland, Duitsland en Nederland op het gebied van softwareplatformen voor het management van testresultaten en toegangscontrole. Samen met Esculink heeft Covidia de handen ineengeslagen om op te schalen naar een kwalitatief en landelijk dekkend testplatform.

How Are You Diagnostics

How Are You Diagnostics B.V. is een modern laboratorium dat met de nieuwste technologieën werkt en zich inzet op het gebied van Klinisch Chemisch en Medisch Microbiologisch, Moleculair onderzoek. ‘Vanaf het begin van de Corona pandemie zijn wij actief met zowel de diagnostiek als het afnemen van testen.

COVID Sneltestpunt

MJ Care Facilities BV is opgericht in oktober 2020 om bij te dragen aan de Nederlandse testcapaciteit. Wij zijn ontstaan uit een samenwerking van gedreven ondernemers, artsen en laboranten om een betrouwbare, veilige en snelle service te bieden.

SpeedCovidTest

Speed Covid Test B.V. is opgericht op 20 januari 2021 en beschikt over testlocaties in de provincies Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht, Gelderland en Friesland. Naast het testen op de eigen testlocaties, is de organisatie ook ervaren met het leveren van maatwerk en testen bij evenementen en bedrijven waarbij kwaliteit, veiligheid en service centraal staan. ‘

Spoedtest.nl

Spoedtest.nl heeft ruime ervaring met testen op zowel de particuliere als zakelijke markt. Het bedrijf begon in 2020 met één testlocatie in Amsterdam, al snel kwamen daar ruim 100 locaties bij. We zijn blij dat we ons steentje mogen bijdragen aan het veilig heropenen van onze samenleving, zodat we met zijn allen weer kunnen uitkijken naar de mooie activiteiten en evenementen die Nederland te bieden heeft.’

Zorg4ons

Zorg4ons is een zorginstelling die sinds 2020 COVIDtests uitvoert. Door de kleine omvang, de inzet van professionals en de ruime openingstijden in haar vestigingen in o.a. Baarn, Utrecht en Vught heeft Zorg4ons een geweldig trackrecord als het gaat om het uitvoeren van tests en binnen de gestelde termijn communiceren van de uitslagen.

CovidTestLimburg

CovidtestLimburg is gestart in oktober 2020 in Sittard om ondernemers en particulieren de mogelijkheid te bieden in de eigen regio eenvoudig en snel te laten testen op het Corona virus. In samenwerking met Testen voor Toegang willen we een bijdrage leveren aan het openen van de samenleving. CovidtestLimburg heeft locaties in Maastricht (2x), Valkenburg, Hoensbroek, Sittard, Echt en Roermond.

Covid Test Nederland

De zorgprofessionals van Covid Test Nederland van Daza B.V. testen particulieren en bedrijven (preventief) op corona in teststraten verspreid over Nederland en bieden de mogelijkheid om bij werkgevers op locatie te testen. DAZA B.V. is opgericht in oktober 2020 en staat garant voor kwaliteit, integriteit en professionaliteit inde bestrijding van de corona pandemie.