477.000 afspraken Testen voor Toegang en verdere toename van testaanbieders

In de week van maandag 25 t/m zondag 31 oktober werden 477.000 afspraken geboekt voor Testen voor Toegang. Ook werden afgelopen week 4 nieuwe testaanbieders en meerdere locaties aangesloten.

De drukste dagen waren wederom vrijdag en zaterdag met respectievelijk 104 en 140 duizend testafspraken. Het percentage bezoekers dat aangaf een test te boeken voor een bezoek aan een restaurant, café of discotheek bleef gelijk met circa 60%.

Daarnaast zijn er afgelopen week 4 nieuwe aanbieders aangemeld om aangesloten te worden bij Testen voor Toegang. In totaal zijn daarmee nu 42 bedrijven aangemeld via de Open House procedure van Stichting Open Nederland, waarvan er inmiddels 22 zijn aangesloten op de CoronaCheck-app met meer dan 500 testlocaties.

Alle beschikbare locaties zijn te vinden bij het maken van een testafspraak via testenvoortoegang.org.
Een overzicht van historische testdata en testlocaties is te vinden op de website van Stichting Open Nederland.

Volledige lijst testaanbieders

De volgende testaanbieders zijn op dit moment aangesloten op de CoronaCheck-app en Testen voor Toegang:

1. Alegria Health
  20. Testservice.nl
  21. The Corona Lab
  22. Zorg4ons

De volgende testaanbieders zijn aangemeld voor Testen voor Toegang en zitten nu in het proces van aansluiting:
  23. Amesco Group BV
  24. Carephar
  25. Cirkelhoff BV (Covid Test Loket)
  26. Corona Test Center
  27. CoronaQRtest