Op donderdagmiddag hadden meer dan 180.000 mensen een testafspraak geboekt voor komende weekend. Voor donderdag werden 44.000 afspraken geboekt en vrijdag lijkt wederom de drukste dag te worden met vooralsnog 94.000 testafspraken.

Voor zaterdag stond de teller op donderdagmiddag nog op 40.000 boekingen. De ervaring leert dat veel mensen hun test één of twee dagen van te voren boeken en de verwachting is dat dit nog verder oploopt. De meeste bezoekers hebben een afspraak gemaakt in de regio Amsterdam en Noord Holland. In Friesland, Flevoland en Gelderland is het naar verhouding rustiger.

white printer paperr

Afgelopen week 68.000 testafspraken

In de week van maandag 19 t/m zondag 25 juli werden 68.000 testafspraken geboekt via Testen voor Toegang. De drukste dag was woensdag 21 juli

person in blue jacket holding white textile